Betöltés...
2011. febr. 15.

Mégis, kinek a dolga, kinek az élete?

Ma is kaptam apait-anyait, mikor voltam olyan bátor, hogy kijelentettem: az anyák felelőssége is, ha gyermekeik betegek, korán halnak, mert rosszul táplálkoznak, elhíznak.

Így mostanra kénytelen vagyok elismerni, bizony az anyák felelőssége csak részleges. Már csak mindannyiunk felelőssége maradt. Sőt még messzebb megyek: messze nem csak a gyerekeinkért. Legalább hetedíziglen felelősek vagyunk minden utódunkért és mások utódaiért is!

Igen, meg kell tanítanunk gyermekeinket ükanyáink ételeire is. Igen, meg kell tanulnunk magunknak is, hogyan, miből készült. Hogyan lett hozzá az alapanyag. És igen, meg kell őrizzünk minden tudást.

Kőkeményen arcomba kaptam: nem figyeltem időben, de remélem még nem nagyon késő. Remélem, te is megérted, anyaként és NetAnyuként miért fontos, hogy velem és a többi felelősen gondolkodó emberrel tarts.

A következőkben videókat láthatsz arról, mi várhat ránk, mit és hogyan tehetsz mindannyiunkért. Miért pont ezeket válogattam ki? Egyszerű, pontosan érthető információkat kívántam átadni.






Ha egyetértesz a célokkal és szeretnéd tudni, miért is tiltakozik annyi ember, hogyan teheted meg te magad is: nézd meg és írd alá itt!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, így nem jelennek meg azonnal.

 
Fel