Betöltés...
2010. jún. 10.

A szépségért bizony tenni is kell!

Bélapapa kérdése: A Szépségbarlangban azt állítják a lányok, hogy addig ne is várjam az igazi beindulást, míg a fogyasztó + bőrfeszesítő programot végig nem csináltam. Én férfiként nem is értem, minek kéne nekem ilyen. Melyikünknek van igaza szerintetek?

Válasz: Sokan mondják, hogy a szépségért szenvedni kell. De ha jól figyeltem, ez nem az a kategória. A kezelés nem fájdalmas, a záró masszázs meg kifejezetten finom. Egy viszont biztos, az üzleti hiteled megérheti egy kis kényeztetés elviselését.

Az, hogy miért kell egy férfinek is törődnie a megjelenésével egy nagyon régi történetet juttat eszembe:

Arany kolléganőm vagy 25 évi házasság után panaszkodott, elhidegültek egymástól a férjével. Párja már nem veszi észre, akárhogy próbál tetszeni. Pedig egetverő szerelem volt... Megkérdeztem:

- Te mikor dicsérted meg utoljára, ha rajta új ruha volt, vagy épp fodrásztól jött?
- Ugyan! Azt egy férfi nem igényli!
- Próbáljuk ki. Melyikőtök ér ma előbb haza?
- Én.
- Akkor mikor megérkezik, kinyitod az ajtót, összecsapod a kezed, majd megkérded: „Mit
  csináltál, hogy ma ilyen jól nézel ki?”

Másnap persze nagy kacagással érkezett:

- Képzeld! A férjem teljesen elájult! Azt mondta: Na végre észrevetted, hogy fodrásznál voltam!
  És látod, még manikűröshöz is elmentem!

Azóta eltelt húsz év. Ma is együtt, boldogan. Úgyhogy ez nemcsak üzlet. Gondolom neked is van családod. Ők is értékelni fogják...

2 megjegyzés:

  1. Köszi a választ! Ezek szerint muszáj az irigykedő haverok és az engem csodáló lányok-asszonyok világába belépni. :)

    VálaszTörlés
  2. A belső szépséget, és annak értékelését venném előre, ha lehetne! Csak az nem annyira látványos!
    A manikűrözött körömmel való belém marás, nem jár kevesebb fájdalommal, mint a simán ,tiszta kézé!

    VálaszTörlés

A megjegyzések moderáltak, így nem jelennek meg azonnal.

 
Fel