Betöltés...
2013. márc. 25.

Az élet könyveiből

Melocco Péter mutatta be

Vak ember visszanéz
című könyvét

Melocco Péter Magyarországon született, jelenleg Szlovéniában él. Regénye több okból kifolyólag különleges mű, hiszen annak ellenére ez az első nyomtatásban is napvilágot látott munkája a szerzőnek, hogy már túljutott a hatvanadik életévén. Mint azt elmondta, életének egy rövid ideig tartó, kezdeti időszakát leszámítva nem készült írónak, s ma sem tartja magát annak, mindazok ellenére sem, hogy az irodalomhoz gyermekkora óta vonzódott. A vaskos, mintegy félezer oldalas regénye sem kategorizálható be egyszerűen, hiszen több műfaj is összeolvad benne.
  • Megjelenik benne egy család, de nem családregény
  • Cselekménye számos színhelyen játszódik, de nem útikönyv.
  • Van benne filozófia, de nem filozofikus mű.
  • Fellelhető benne saját életem is - mondta a szerző, mégsem önéletrajzi regény, hiszen történetének körülbelül a hetven százaléka köthető csak hozzám, hogy érdekesebb és izgalmasabb legyen, mások életét is beleszőttem. Egy olyan regényt írtam, amelyet én magam szerettem volna olvasni.

Egy dologban egészen biztos vagyok: már az író személye is garancia a könyv szórakoztatóságára.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, így nem jelennek meg azonnal.

 
Fel