Betöltés...
2015. máj. 16.

Társkeresés

Ha már anyátok próbálok lenni itt a neten ideje, hogy a párotok megtalálását is segítsem. Már sokan okítják, de valahogy nem sikeres kipróbálva egyik módszer se. gondoltam újítok kicsit, életből ellesett példával.

Levelezés a társkereső oldalon:

  • Szia, nem akarom magam fényezni, de 195/24
  • Ejha! Magas vérnyomás alacsony pulzussal?
  • Jaj dehogyis! A magasságom meg a hosszúságom...
  • Mármint állva 195 centi vagy, de ha lefekszel akkor csak 24? Mi vagy te, transzformer?
  • Jézusom de hülye vagy! A 195 centi a magasságom, a 24 centi meg a farkam!
  • Jaaaaaaaa! Ééééértem! És én hogyan adjam meg ugyanezeket a paramétereket magamról? 168/vizslafül? Vagy 168/1 darab puncó?
  • A csajok ezt nem így szokták.
  • Hát hogy?
  • Mellbőség, magasság, súly.
  • Te orvos vagy?
  • Nem, miért?
  • Hát mert ilyen testtömeg indexekkel jössz nekem. Személyi edző vagy? Táplálkozási tanácsadó?
  • Nem, csak érdekelnek a méreteid.
  • 38 és feles a lábam. 2 fülem van, 10 ujjam, még 2x5 a lábaimon. 1 segglyuk, kizsírozott szakadékban pedig 20/10-es vérnyomás. 32 fog, 2 vese, 1 fej. Na most okosabb lettél?
  • Inkább küldj magadról fotót.
  • Milyet szeretnél? Vidéken pucsítok a tuják és a félig kész ház meg a konténer között párducmintás bikiniben, vagy bulizom a szilikonszájú barátnőimmel, esetleg tengerparton szelfizek sziklákon, vagy jöhet olyan kép is, amiről diszkréten letéptem az exemet?
  • Igazolványképed nincs?
  • Baszki, tuttttam hogy rendőr vagy!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések moderáltak, így nem jelennek meg azonnal.

 
Fel