Betöltés...
2011. jan. 1.

Újévi ajándék neked is

Még tavaly karácsony előtt láttam az egyik legszebb karácsonyi ajándékot. Edó tündéreit, akiket naptárba foglalt. Elgyönyörködtem rajtuk.

Gabi - Edó édesanyja - mondta, tegyük fel a naptárat ide a blogba. Én elleneztem, hogy a szerző beleegyezése nélkül tegyünk ilyet. Közösen megkértük Edót, mondja meg, ő mint szerző, mit szeretne?

Edó kérésére a naptár minden lapjára felkerült a szerző, beleegyezésével a tündérnaptár felkerülhetett a blogba, te is szabadon letöltheted. Üzleti felhasználása nem engedélyezett.

Köszönjük Edó!

1 megjegyzés:

  1. Edó! Nagyon szép lett a naptár. A kisebbik fiamnak kinyomtattam, spiráloztuk és felakasztottuk a szobájában. Köszönjük szépen!

    VálaszTörlés

A megjegyzések moderáltak, így nem jelennek meg azonnal.

 
Fel